Alla inlägg under januari 2015

Av Nikita Berntsson - 30 januari 2015 19:50

Hej Hej!
Nu är detta mitt andra inlägg idag då men jag tänkte ändå skriva ett litet inlägg nu! <3 Jag har då filmkväll med Veronica min bästis och vi ska se på Safe Haven och det sägs vara en väldigt bra film <3 Vi ska dricka saft och äta skumtomtar <3 ha det så gött så höra vi imorgon pöss<3

Av Nikita Berntsson - 30 januari 2015 12:09

Hej Hej!
Ett stort förlåt till alla mina följare för att jag inte skrivit på några dagar :(
Jag har haft så mycket med träningen och läxorna att göra så allt har varit lite stressigt... Hejdå hörs ikväll antagligen! <3

Av Nikita Berntsson - 27 januari 2015 19:37

Hej Hej! Iadg är det då den tråkigaste tisdagen på evigheter känns det som... haha!

Iadg har inte hänt så mycket förutom att jag har skypat  med min fina bästis Jennifer. 

Hon är liksom mitt allt. Men imorgon är det då Onsdag och då slutar man tidigt<3 Jippie<3


Jag längtar så himla mycket tills på Lördag då jag ska åka med

Veronica till Fritsla och träffa världens bästa älskling. Vi ska äta mycket godis och dricka mycket coca cola.

Man får ju inte glömma Kebab och Pizza heller <3 pöss och hej så hörs vi imon.<3



Av Nikita Berntsson - 26 januari 2015 13:46

Hej Hej!
Idag är det måndag och det är pedagogisk eftermiddag så jag slutade klockan 11:40<3
Så idag då ska jag vara med världens bästa kompis<3
Men det blir inte jätte länge för jag ska träna gymnastik idag <3
Nu ska jag äta skumtomtar :P
Men ni får ha det så gött hejdå<3

Av Nikita Berntsson - 25 januari 2015 19:37

Hej Hej!

Idag är det typ en helt vanlig söndag förutom att jag har varit på bio

och varit ute och ätit middag med min fina pappa.

Jag tänkte även berätta vad jag gjorde igår jätte snabbt bara. :)

Igår då så var jag först och tränade gymnastik och efter det så åkte jag till Allum 

med min familj, och shoppade. Jag shoppade inte så jätte mycket utan köpte bara 

ett par Orrebyxor, som det heter. :) Det blev ett par blåa. 

Men det var väll allt för ikväll då. <3 Ha de bra så skriver jag mer imorgon.<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards